Direktlänk till inlägg 31 maj 2016

Tja

Av jenny fagerholm - 31 maj 2016 21:49

Hej, jag är inte ny på denna sida. Någon har kanske läst någon av mina tidigare bloggar har haft typ 5 st. :) Men denna är jag redo att hålla nu en tid iallafall... Jag hade tänkt sätt ut bilder och inlägg då jag hinner. Jag skulle vilja skriva om mitt liv i denna blogg liksom vad som händer i mitt liv och sådant... Jag tänkte nu iallafall göra ett fakta inlägg om mig och har ni frågor så är det bara att fråga dom där jag skriver att ni kan kontakta mig. Jag vill också varna er att jag mår inte så bra och det är typ därför jag bestämmde mig för att skapa en blogg för jag vill "prata" med någon. 

Så: 

Namn: Jenny Fagerholm

Ålder: 15 

Födelsedatum: 5.10 2000

Bor: I Finland (Pargas)

Hobbyn: Taekwondo och att vara med vänner

Familj: Mamma Nina, pappa Anders (Antti), storebror Kim, stora syster Sofia, lilla syster Jessica & lillebror Emil. Sofia och Kim är våra halv syskon men vi tänker inte på det på det sättet så dom är våra sriktiga syskon ändå... 

Förhållande sedan 1.1 2016  

Skola: Har sökt till axxell i pargas till kosmetologlinjen :) 


Ni kan kontakta mig på: 

Instagram: jennifagerholm

KIK: JenniF00

Facebook: Jenny Fagerholm

Snapchat: jennifagerholm

och här på bloggen såklart :)

Hoppas ni har det bra tills vi hörs igen :) Kram <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny fagerholm - 2 juni 2016 21:39

På 9:an där jag går i skola så har man projektvecka den sista veckan, man skall göra ett projekt som skall ta minst 30h :) Jag gjorde en kokbok med endast 12 recept.  Idag var den första gången vi var i skolan igen efter projektveckan :) Vi hade pr...

Hej

Av jenny fagerholm - 1 juni 2016 20:44

Idag har jag varit på väldigt bra humör... :) Idag har jag och min pojkvän varit ihop i 5 månader    Jag hade sista dagen projektvecka idag, det är jätte skönt :) Jag går ut grundskolan på lördagen och det känns helt jävla skönt :)  Jag har också...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards