Alla inlägg den 1 juni 2016

Hej

Av jenny fagerholm - 1 juni 2016 20:44

Idag har jag varit på väldigt bra humör... :) Idag har jag och min pojkvän varit ihop i 5 månader   

Jag hade sista dagen projektvecka idag, det är jätte skönt :) Jag går ut grundskolan på lördagen och det känns helt jävla skönt :) 

Jag har också varit till Åbo med Sofia och vi hade helt roligt :) Jag köpte en NY keps och Sofia köpter ett par byxor :)

Efter det har vi chillat på stranden hela kvällen; jag, min pojkvän, Jessica och Sofia :) 

Vi pratade och skrattade och hade en väldigt rolig stund! :) 

Efter att vi kom från stranden så kom min pojkvän hit en stund och efter det så följde jag honom ända till honom och sedan gick jag hem tillbaka :) Idag kändes det inte alls jobbigt att säga hejdå till honom som det alltid gör :)

Jag har helt enkelt haft en underbar dag idag med mycket skratt :) <3 

Thank you guys for doing my day better (kan inte engelska så vet inte om det där är rätt) :) 

Imorgon är det en ny dag så vi får se vad jag hittar på efter skolan :)

Hörs imorgon, hade bra tills dess :) 

Puss   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards